piątek, 9 sierpnia 2013

122.Miłosny manicure + zapowiedzi testowania

Od razu przepraszam za moją nieobecność, niestety nie zawsze jest czas na wszystko. Bardzo chce wrócić na stałe i nie rezygnować z bloga, wszystko jest na dobrej drodze. Dziś mam dla Was miłosny manicure, prosty w wykonaniu. Dołączam do tego krótki tutorial. Poza tym przedstawię kilka zbliżających się na moim blogu recenzji :)











Dzięki Bangla.pl oraz klubowi Kejt, ja i moja mama przetestujemy sobie kilka ciekawych kosmetyków o których dowiecie się już nie długo!


Lada dzień pojawią się też recenzje kosmetyków firmy Bandi oraz Isadora, które testuje już dosyć długo:



a także Era minerals o których już wspominałam.

Pojawi się też recenzja obiecanej Efektimy, lakierów i wiele innych ciekawych rzeczy :) W tym i następnym miesiącu znajdziecie tu również testy porównawcze tuszy do rzęs, lakierów do paznokci, szminek, błyszczyków także wyczekujcie! :)



Pozdrawiam!
Odette :*

30 komentarzy:

  1. Ładne mani i fajny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy :-)
    mam w końcu linerek w kolorze czarnym, więc niedługo coś podobnego zmaluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne pazurki ;) jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło ;) ja mam zawsze problem z malowaniem serduch :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie, na pewno spróbuję sobie takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny mani.. jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje mani jak zawsze nieskazitelne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne pazurki! chyba sama spróbuję wycudować takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne mani <3 i miłego testowania dla Ciebie i mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie....IDEALNE! W ogóle wszystkie Twoje pracą są tak na maksa estetycznie, czysto wykonane, do tego masz genialne pomysły i płytkę do pozazdroszczenia <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie super :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku ale piękne ! do opalonych dłoni mmm , mam ostatnio manie na białe lakiery i cos do tego:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mani jest sliczne :)) proste a jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy mani, prosty a jednocześnie przyciągający wzrok :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *