sobota, 4 października 2014

Dragon ball manicure czyli zabawa farbkami akrylowymi. Gimby pewnie nie znajo? + Filmik

Kilka  farbek akrylowych + wspomnienie z dzieciństwa = dziwaczny manicure!
Ostatnio wzięło mnie na wspomnienia w których znalazła się ta oto manga i anime, Dragon Ball  (stworzona przez Akirę Toriyamę ) bardzo popularna w czasach mojej wczesnej młodości :D znacie? Te właśnie wspomnienie postanowiłam dziś przerzucić na paznokcie za pomocą farbek akrylowych i pędzelków. Honorowe miejsce na kciuku zajął Son goku, paznokieć środkowy należy do Piccolo a serdeczny do Vegety. Na pozostałych paznokciach znajdują się smocze kule!

Krótki filmik który dorzucam przedstawia manicure z bliska a także moje ulubione pędzle do tego typu zdobień oraz farbki. Wszystko kupiłam w Empiku, pod filmikiem w opisie znajdziecie ceny,
Jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona, fajnie pracuje się zarówno z farbkami jak i pędzelkami, czysta przyjemność :)

Zapraszam na efekty tej pracy!










Krótki filmik który dorzucam przedstawia manicure z bliska a także moje ulubione pędzle do tego typu zdobień oraz farbki. Wszystko kupiłam w Empiku, pod filmikiem w opisie znajdziecie ceny,
Jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona, fajnie pracuje się zarówno z farbkami jak i pędzelkami, czysta przyjemność :)




Dziękuję za poświęcony czas i uwagę!
Pozdrawiam
Odette :*

15 komentarzy:

  1. Piccolo ci przegenialnie wyszedł ♥ W ogóle całe mani jest super, w sam raz na teraz, kiedy robię sobie megamaraton DB :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anime nie lubię ale mani wyszedł bombowy. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW - I was just browsing through & stumbled upon your lovely blog - It looks gorgeous and it has interesting posts that I can relate to. I'm now following you via gfc, Hope you check out my blog? keep in touch love x

    Benish | Feminist Reflections

    OdpowiedzUsuń
  4. Dragon Ball, moje całe dzieciństwo! Uwielbiam, ale mi poprawiłaś dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Masz talent dziewczyno! Piccolo normalnie bajka! ;)
    Odwiedź i mnie czasem :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wymalowałaś bohaterów DB :) Oglądałam Dragon Balla rzecz jasna, jako już naprawdę niemała dziewczynka ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite malunki :) na pewno pracochłonne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój chłopak nie mógł oderwać od nich wzroku, ja w sumie tez. Mega! ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *