piątek, 10 października 2014

I love Pugs! Mopsikowy manicure :)


Też zauważyliście ten wszędobylski motyw mopsów? Mopsy na skarpetkach, koszulkach, kubkach! Krążąc po sklepach nie udało mi się tego widoku uniknąć i tym samym zakochałam się w tych płaskich, śmiesznych pyszczkach. Niestety, u mnie od fascynacji bardzo blisko do manicure'u wiec jest, mopsikowy manicure!

Całość wykonałam farbkami akrylowymi które kupiłam w empiku.

zapraszam do przeglądania :)










Dziękuję za uwagę!
Buziaczki :*

13 komentarzy:

  1. trzeba miec nasrane na mózgu,żeby takie pazury jak dziecko z zerówki malować

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak.. Mopsy to takie cudne psiaki.. Ja mam podobną, acz nieco większą wersję.. Boksera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło Ci to prześlicznie! Zakochałam się w tym motywie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze :D Aż chce się pogłaskać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhaha swietne ;d jest talent

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochalam sie, wygladaja przeslicznie <3

    OdpowiedzUsuń

Napisz do mnie!

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *